Support

Vanliga frågor med svar

Fråga: Hur återställer jag lösenordet?

Svar: Välj Glömt lösendordet i påloggningfunktionen. Ange ditt nya lösenord två gånger och välj att spara. Ett e-postmeddelande skickas. Klicka på länken i e-postmeddelandet för att verifiera att det är du som har gjort ändringen. Ditt lösenord ändras till det du nyss angav.

Du kan nu prova att logga på igen med det nya lösenordet.

 

Fråga: Jag fick inget e-postmeddelande efter återställningen. Vad gör jag nu?

Svar: Vanligen så har e-postmeddelandet skickats men hamnat i något spam-filter. Leta därför först i dessa, prova sedan att återställa lösenordet igen. E-postmeddelandet kommer från Skillo Support, support@skillo.se. 

 

Fråga: Jag återställde, fick ett meddelande via e-post och klickade på länken men inget händer. Vad gör jag?

Svar: Allt har gått som det ska och du ska nu bara logga in med det nya lösenordet du angav.


Fråga: Jag fick ett e-postmeddelande men när jag klickar på återställningslänken  i brevet så får jag ett felmeddelande?

Svar: Ofta kan felet vara att man klickat på ett gammalt återställningsmejl eller väntat för länge. Återställningen måste verfieras inom 1 timme. Prova att återställa igen och se till att rätt återställningsmejl används.

Det kan också vara så att du har försökt logga in fler än fem gånger, men misslyckats. Då låses kontot permanent och måste låsas upp av vår support.

Användbara länkar